1. اطلاعات لازم را جمع آوری کنید: قبل از بررسی وضعیت بازپرداخت مالیات خود، مطمئن شوید که اطلاعات مورد نیاز را در اختیار دارید. این شامل شماره تامین اجتماعی، وضعیت پرونده، و مقدار دقیق بازپرداخت مورد انتظار شما است.
    2. از وب سایت IRS بازدید کنید: خدمات درآمد داخلی (IRS) ابزار آنلاینی به نام «بازپرداخت من کجاست؟» ارائه می‌کند. در وب سایت رسمی آنها با مراجعه به www.irs.gov/refunds.

به ابزار دسترسی پیدا کنید

  1. زبان دلخواه خود را انتخاب کنید: هنگامی که در وب سایت IRS هستید، زبان مورد نظر خود را از گزینه های ارائه شده انتخاب کنید.
  2. به «بازپرداخت من کجاست؟» بروید: در وب‌سایت IRS، برگه یا گزینه منو «بازپرداخت» را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید. از آنجا، باید پیوندی برای دسترسی به «بازپرداخت من کجاست؟» پیدا کنید. ابزار.
  3. جزئیات لازم را ارائه دهید: برای بررسی وضعیت بازپرداخت خود، باید اطلاعات خاصی را در ابزار آنلاین وارد کنید. این معمولاً شامل شماره تأمین اجتماعی، وضعیت پرونده و مبلغ دقیق بازپرداخت همانطور که در اظهارنامه مالیاتی شما نشان داده شده است.
  4. اطلاعات خود را ارسال کنید: پس از وارد کردن دقیق تمام جزئیات مورد نیاز، روی دکمه “ارسال” یا درخواست مشابه کلیک کنید تا به بررسی وضعیت بازپرداخت خود ادامه دهید.
  5. وضعیت بازپرداخت خود را مشاهده کنید: هنگامی که اطلاعات خود را ارسال کردید، ابزار آنلاین وضعیت فعلی بازپرداخت مالیات شما را نمایش می دهد. این ممکن است شامل دریافت، تأیید یا وجود هرگونه مشکل یا تأخیر باشد.

27 نکته برای بررسی وضعیت بازپرداخت مالیات

  1. اطلاعات خود را دوبار بررسی کنید: هنگام بررسی آنلاین وضعیت بازپرداخت مالیات خود، مطمئن شوید که تمام جزئیات مورد نیاز را به دقت وارد کرده اید.
  2. منتظر زمان پردازش: IRS معمولاً برای رسیدگی به اظهارنامه مالیاتی و صدور بازپرداخت زمان می‌برد. قبل از بررسی وضعیت بازپرداخت خود، زمان پردازش کافی را در نظر بگیرید.
  3. از فایل الکترونیکی برای پردازش سریعتر استفاده کنید: اگر مالیات خود را به صورت الکترونیکی ارسال کرده اید (به صورت الکترونیکی) بازپرداخت شما سریعتر از زمانی که اظهارنامه کاغذی ارسال کرده اید پردازش می شود.
  4. بررسی پس از 24 ساعت: اگر اظهارنامه مالیاتی خود را به صورت الکترونیکی ارسال کردید، قبل از بررسی وضعیت بازپرداخت آنلاین خود حداقل 24 ساعت صبر کنید.
  5. مجاز برای ارسال پستی: اگر اظهارنامه مالیاتی کاغذی را پست کرده‌اید، ممکن است چندین هفته طول بکشد تا IRS آن را پردازش کند و وضعیت بازپرداخت آنلاین را به‌روزرسانی کند.
  6. یک بار در روز بررسی کنید: اگرچه طبیعی است که مشتاق بازپرداخت مالیات خود باشید، از بررسی وضعیت چندین بار در روز خودداری کنید. ممکن است اطلاعات فوراً به روز نشوند، بنابراین بررسی یک بار در روز کافی است.
  7. از برنامه تلفن همراه IRS استفاده کنید: IRS یک برنامه تلفن همراه به نام “IRS2Go” ارائه می دهد که به شما امکان می دهد وضعیت بازپرداخت خود را به راحتی از تلفن هوشمند خود بررسی کنید.
  8. انتخاب سپرده مستقیم: انتخاب واریز مستقیم به عنوان روش بازپرداخت می‌تواند روند را تسریع کند، زیرا نیازی به ارسال چک کاغذی برای شما را از بین می برد.
  9. تاریخ‌های مهم را ردیابی کنید: از تاریخ‌های کلیدی مانند تاریخ پذیرش IRS برای اظهارنامه‌های مالیاتی و تاریخ‌های تخمینی بازپرداخت ارائه شده توسط IRS آگاه باشید.
  10. مراقب کلاهبرداری ها باشید: مراقب وب سایت های کلاهبرداری یا افرادی باشید که ادعا می کنند میتوانند بازپرداخت شما را تسریع کنند یا اطلاعات شخصی را درخواست کنند. فقط از وب سایت رسمی IRS یا کانال های مجاز برای بررسی وضعیت بازپرداخت خود استفاده کنید.
  11. در صورت لزوم با IRS تماس بگیرید: اگر در مورد بازپرداخت مالیات خود با مشکلی مواجه شدید یا سؤال خاصی دارید، برای دریافت کمک مستقیماً با IRS تماس بگیرید.
  12. درک زمان پردازش بازپرداخت: بازپرداخت معمولاً ظرف 21 روز پس از تشکیل پرونده الکترونیکی یا شش هفته پس از ارسال بازپرداخت کاغذی ارسال می شود. با این حال، برخی از عوامل مانند خطا در بازگشت یا سرقت هویت ممکن است باعث تاخیر شود.
  13. وضعیت پرونده خود را تأیید کنید: هنگام بررسی وضعیت بازپرداخت خود، مطمئن شوید که وضعیت پرونده صحیح را وارد کرده اید، زیرا این امر می‌تواند بر اطلاعات نمایش داده شده تأثیر بگذارد.
  14. بررسی اشتباهات در اظهارنامه: اگر اشتباهات یا ناهماهنگی در اظهارنامه مالیاتی شما وجود داشته باشد، ممکن است پردازش بازپرداخت شما را به تاخیر بیندازد. بازگشت خود را از نظر دقت بررسی کنید.
  15. اظهارنامه های اصلاح شده را در نظر بگیرید: اگر اخیراً اظهارنامه مالیاتی اصلاح شده ای را ارسال کرده اید، توجه داشته باشید که پردازش آن در مقایسه با اظهارنامه های معمولی بیشتر طول می کشد. قبل از بررسی وضعیت، زمان بیشتری در نظر بگیرید.
  16. در زمان‌های اوج صبور باشید: زمان‌های پردازش بازپرداخت ممکن است در فصل اوج مالیات، مانند ماه‌های منتهی به مهلت مالیاتی آوریل، طولانی‌تر باشد.
  17. بررسی مکاتبات از IRS: اگر هرگونه مشکل یا نگرانی در مورد اظهارنامه مالیاتی شما وجود دارد، IRS ممکن است نامه یا اخطاریه ای را برای توضیح وضعیت برای شما ارسال کند. مراقب باشیدبرای چنین مکاتباتی خارج شوید.
  18. تأیید اطلاعات حساب بانکی: اگر واریز مستقیم را انتخاب کرده اید، مطمئن شوید که جزئیات حساب بانکی را دقیق ارائه کرده اید تا از تاخیر یا مشکل در دریافت بازپرداخت خود جلوگیری کنید.
  19. بررسی تغییرات قانون مالیات: قوانین و مقررات مالیاتی ممکن است تغییر کند، که ممکن است بر زمان پردازش بازپرداخت یا معیارهای واجد شرایط بودن تأثیر بگذارد. از هرگونه به‌روزرسانی که می‌تواند بر بازپرداخت شما تأثیر بگذارد مطلع باشید.
  20. استفاده از منابع IRS را در نظر بگیرید: IRS منابع و ابزارهای مختلفی را در وب سایت خود برای کمک به مالیات دهندگان در بررسی وضعیت بازپرداخت و پاسخ به سؤالات رایج ارائه می دهد.
  21. استفاده از خدمات تلفن خودکار: اگر ترجیح می دهید به صورت آنلاین چک نکنید، IRS همچنین خدمات تلفن خودکاری را ارائه می دهد که می‌توانید وضعیت بازپرداخت خود را جویا شوید. شماره تماس 1-800-829-1954 است.
  22. یک کپی از اظهارنامه مالیاتی خود را نگه دارید: همیشه یک روش خوب است که یک کپی از اظهارنامه مالیاتی خود و هرگونه اسناد مربوط به آن را برای مراجعات بعدی یا در صورت وجود مغایرت نگه دارید.
  23. درک جبران‌های بازپرداخت: اگر بدهی‌های خاصی دارید، مانند نفقه سررسید شده فرزند یا وام‌های دانشجویی فدرال، IRS ممکن است بازپرداخت شما را برای پوشش این مبالغ جبران کند.
  24. از ابزار صحیح برای بازده های اصلاح شده استفاده کنید: اگر اظهارنامه اصلاح شده ای ارسال کرده اید (فرم 1040-X)، نمی توانید از “بازپرداخت من کجاست؟” استفاده کنید. ابزار درعوض، از «بازگشت اصلاح شده من کجاست؟» استفاده کنید. ابزار در وب سایت IRS.
  25. از فرآیندهای بازپرداخت ایالتی آگاه باشید: اگر منتظر بازپرداخت مالیات ایالتی هستید، به یاد داشته باشید که فرآیند و ابزارهای بررسی وضعیت ممکن است در ایالت متفاوت باشد. برای اطلاعات بیشتر از وب سایت اداره مالیات ایالت خود دیدن کنید.
  26. درخواست رونوشت مالیاتی را در نظر بگیرید: اگر نمی‌توانید وضعیت بازپرداخت خود را به صورت آنلاین بررسی کنید یا سؤالات بیشتری دارید، می‌توانید برای دریافت اطلاعات مربوط به بازگشت خود، رونوشت مالیاتی را از IRS درخواست کنید.
  27. در صورت نیاز به دنبال کمک حرفه ای باشید: اگر در مورد هر جنبه ای از اظهارنامه مالیاتی خود مطمئن نیستید یا در بررسی وضعیت بازپرداخت خود با مشکل مواجه شدید، برای راهنمایی با یک متخصص مالیاتی مشورت کنید.

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...